vineri, 28 octombrie 2011

Cerinte pentru clientii si pacientii nostri, in vederea construirii unei relatii durabile si de calitate


- Orice acuza subiectiva pe care clientul o simte trebuie dezvaluita  in timp util. Acest fapt contribuie la obtinerea rezultatelor dorite de ambele parti! 

-Pacientii trebuie sa fie de partea insanatosirii si a eforturilor depuse, nu a bolii. Ei trebuie sa fie orientati activ si cu suficienta determinare spre propria insanatosire, altfel eforturile noastre se vor materializa doar in risipa de energie si timp!

-Pentru obtinerea unor rezultate bune, pacientii cu diverse afectiuni trebuie sa combine masajul cu exercitiile fizice individuale recomandate de noi, deoarece au ca rezultat pe langa efectele fiziologice specifice si un efect de activare a vointei si crestere a co-participarii la actul terapeutic. Exercitiile au fost atent selectate si testate in timp, in diverse universitati de medicina si centre de recuperare medicala renumite, ajutand multi oameni  sa beneficieze de valoarea lor terapeutica!

-increderea exagerata posibil chiar mistica a unor clienti in capacitatile noastre terapeutice poate crea situatii neplacute. Astfel, in cazul unui insucces terapeutic, care se poate manifesta cateodata in orice domeniu medical, pacientul care de abia a auzit cat de ,,meseriasi” suntem noi (din gura cine stie cui) va fi bulversat, negand in cele din urma competenta noastra cat si a masajului terapeutic, ceea ce este o alta eroare. Toti cei care au, (sau vor avea) o incredere obsesionala fata de noi si masajul terapeutic in general vor fi cumva nemultumiti mai devreme sau mai tarziu! Intelepciunea noastra populara ne-a lasat o zicala inspirata de toti cei care incearca sa realizeze ceva.,, Numai cel ce nu munceste, nu greseste!”. Asadar, va rog  sa ne rezervati dreptul elementar, pe care Dumnezeu  l-a dat tuturor oamenilor, acela de a gresi fara voie, atata timp cat acea greseala nu va agraveaza suferinta! Greseala  este de fapt una dintre cele trei componente esentialae ale evolutiei: experienta - insucces- succes(rezultat in urma corectiei insuccesului). Doar cei ipocriti sau lasi, cu caractere duplicitare, nu isi asuma sau recunosc greselile!                                                                                                                                                       GARANTAM ca toate DATELE CONFIDENTIALE, privind mai ales STAREA DE SANATATE, oferite de clientii nostri pacienti, RAMAN STRICT SECRETE!

Dupa clientii pacienti care sufera de diferite afectiuni, prioritatea in ordinea programarii o vor avea clientii nostri fideli, indiferent din ce categorie sociala fac parte!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu